« Tilbake

Support

På denne siden kan du finne svar på de hyppigst stilte spørsmålene fra Jobbsafaris brukere og kunder.

Support for jobbsøkende - Jobbagent

Jobbagenter

Klikk på spørsmålet for å få svaret

Hvordan kan jeg abonnere på Jobbsafaris Jobbagenter?

Den beste måten å registrere seg på er via "Søk jobb". Når du har laget et søk som gir et hensiktsmessig søkeresultat, kan du registrere deg ved å angi e-mailadressen din i boksen over annonsene.

Det er mulig å opprette flere oppføringer.

Hvordan avslutter jeg abonnementet på e-mails fra Jobbsafaris Jobbagenter?

Hvis du ikke lenger ønsker å motta daglige e-mails så du kan si opp abonnementet ditt på Jobbagent-siden. Husk at du skal logge deg inn først.

Hvordan endrer jeg Jobbagent?

Hvis du har en Jobbagent, men ønsker å endre søkekriteriene i registreringen, kan du gjøre det fra Jobbagent-siden. Husk at du skal logge deg inn først.

Jeg er påmeldt en Jobbagent, men jeg mottar ikke særlig mange stillingsannonser. Hva skal jeg gjøre?

Hvis du mottar få jobber er det fordi søkekriteriene dine er for spesifikke.

Du kan se søkekriteriene dine nederst i de e-mailene du mottar. Sjekk om jobbkategorier og områder er satt riktig opp.

Vanligvis er det søkeordene som gir problemer. Vurder å fjerne søkeordene helt og bruk kategoriene i stedet. Hvis du ønsker å bruke søkeord, se etter stavefeil og legg til flere søkeord.

Jeg er påmeldt en Jobbagent, men jeg har ikke mottatt en e-mail fra dere i dag. Hva kan være galt?

Jobbsafari sender kun en e-mail til deg hvis det er nye stillingsannonser. Så hvis du ikke har mottatt en e-mail fra oss i dag, skyldes det sannsynligvis at det ikke er noen nye jobber som passer til dine kriterier.

Likevel sender vi alltid en e-mail på fredager for å minne deg på at du er påmeldt.

Hvis du har en god og bred påmelding, bør det være nye annonser alle hverdager. Hvis du ikke mottar e-mailen din, er det mest sannsynlig fordi den blir blokkert eller stopper hos din leverandør.

Det skjer ofte at en programvare for anti-spam feilaktig blokkerer e-mails våre, så sjekk om dette er tilfellet.

Jobbsafari sender ut e-mail servicen om natten, og normalt ligger den i innboksen din senest kl. 8 om morgenen. Tekniske problemer hos Jobbsafari og de forskjellige internettleverandørene kan likevel føre til at du ikke mottar den før midt på dagen.

Hvilke ukedager sendes det ut e-mail med stillingsannonser?

Jobbsafari sender deg en e-mail hver dag hvis det er nye stillingsannonser.

Annonsene fra Jobbagenten passer ikke til profilen min. Hva kan være galt?

Annonsene fra Jobbagenterne velges ut automatisk basert på registreringen din og avhenger f.eks. ikke av opplysninger som kjønn, alder og utdannelse.

Hvis du mottar annonser som du mener ikke passer din profil, bør du sjekke registrering din til Jobbagenten. Dette gjøres best ved å logge inn og klikke på Jobbagenter og velg "Endre". Du kan også klikke på overskriften til en Jobbagent for å utføre det søket som den er basert på, slik at du kan se om den finner de stillingsannonsene som du er interessert i.

Hvis du fortsatt mener at annonsene fra Jobbagenten ikke passer til registreringen din, hører vi gjerne fra deg på vår e-mailadresse til support, som du finner nederst på siden under "Andre spørsmål".

Andre spørsmål

Skriv til support@jobbsafari.no, hvis ovenstående ikke besvarte spørsmålet ditt.

Tilbake til support-forsiden

Cookies på Jobbsafari

Vi bruker cookies til trafikkmåling og for å optimalisere nettstedets innhold. Det vil bli lagret cookies fra Jobbsafari og fra våre partnere. Ved fortsatt bruk av nettstedet samtykker du til vår bruk av cookies. Les mer om cookies.