« Tilbake

Support

På denne siden kan du finne svar på de hyppigst stilte spørsmålene fra Jobbsafari's brukere og kunder.

Support for jobbsøkende - CV-database

CV-database

Klikk på spørsmålet for å få svaret

Hvordan retter jeg alderen i min CV?

For å korrigere alderen din på CV-en din, går du inn på Din Side, klikker på Innstillinger og deretter Brukerinformasjon.

Hvordan oppretter jeg en CV?

Klikk på "CV" i menyen for å opprette en CV hos Jobbsafari.

Hvordan endrer jeg CV-en?

Hvis du allerede har opprettet en CV og ønsker å korrigere den, klikker du på CV under Din Side.

Hvordan tar jeg CV-en online/offline?

Hvis du i en periode ikke ønsker å være jobbsøker, bør du ta CV-en offline. Når CV-en din er offline, vil den ikke dukke opp når bedriftene søker i CV-databasen vår, med mindre du følger bedriften.

Når du siden får bruk for CV-en igjen, kan du ta den online. Først bør du imidlertid se over og oppdatere den.

Klikk på CVDin Side og slå 'Sett CV online' av eller på.

Hvordan sletter jeg CV-en?

Det vil ofte være en dårlig idé å slette CV-en. Du bør i stedet ta den offline, slik at du kan bruke den senere, hvis du skulle bli jobbsøker igjen.

Hvis du likevel ønsker å slette CV-en din, klikker du på CVDin Side. Gå til fanen 'Oversikt' og bla ned til Slett CV.

Hvis du vil slette hele brukerprofilen din hos Jobbsafari, går du til InnstillingerDin Side og velger Slett profil.

Hvor kan jeg se hvordan CV-en ser ut når den presenteres for bedrifter?

Hvis du vil se hvordan CV-en din ser ut for virksomhetene, går du til CVDin Side. Under fanen 'Oversikt' kan du se hvordan CV-en din ser ut i søkeresultatet. Under fanen 'Din CV' kan du se hele CV-en din.

Hvordan sender jeg en lenke til CV-en?

Det er mulig å sende en lenke til CV-en, for eksempel til en bedrift som er interessert i å ansette deg.

Klikk på CVDin Side, gå til fanen 'Oversikt' og bla ned til 'Del CV'.

Jeg har mottatt en SMS om at CV-en min har blitt kontaktet. Jeg har derimot ikke mottatt e-posten. Hva skal jeg gjøre?

Hvis du ikke har mottatt e-posten, har det vanligvis en av følgende årsaker:

  • Du har oppgitt en e-postadresse som ikke stemmer
  • Du har fått ny e-postadresse
  • Det er forsinkelser hos e-postleverandøren din
  • E-posten har havnet i spamfilteret ditt
  • En annen bruker har tastet inn telefonnummeret ditt ved en feiltagelse

Uansett hva årsaker er, kan du se kontakter til CV-en din på Din Side under Henvendelser.

Hvis du ikke ser henvendelsen der, kan du kontakte kundestøtte, og oppgi gjerne CV-id som er nevnt i SMS-en. Skriv til support@jobbsafari.no.

Jeg ønsker ikke å motta SMS-er fra Jobbsafari. Hvordan melder jeg meg av Jobbsafari's SMS-tjeneste?

For å melde deg av Jobbsafari's SMS-service, går du til InnstillingerDin Side og deretter Påmeldinger.

Fant ikke svaret på spørsmålet ditt?

Skriv til support@jobbsafari.no, og få hjelp

Tilbake til support-forsiden